Balirka

 

Sedaj pa kosijo tudi drugje po jezeru. Pozno popoldne sva se vračala s kolesarjenja, pa sva videla, kako po sredi jezera hiti traktor z balirko.

. . .

Fotografije urejam na zaslonu, ki je večji od pol metra.  Večina mojih fotografij je takšnih, da jih je potrebno gledati vsaj v velikosti A4. Na majhnem zaslončku telefona prav lahko, da ni videti podrobnosti, ki so za fotografijo bistvene.

Pogosto pripravljam fotozgodbe s fotografijami različnih dogodkov. Ko jih pošiljam, pogosto pripišem, da jih je potrebno gledati na velikem zaslonu.

Spominjam se, kako sem bil razočaran, ko sem še kot dijak videl original slike Mone Lize. Ogledal sem si jo lahko iz razdalje kakšnih štirih metrov in nikakor se ni dalo videti podrobnosti, kot sem pričakoval. S te razdalje je slika, ki ni velika niti za dva moja zaslona, izgledala prav ubogo.

 

Vpiši komentar