Letraset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Še kdo ve, kaj je to?

Pospravljava. Pričakujeva obisk, kar nama pride prav za motivacijo, da kakšno omaro bolj temeljito pospraviva. Naletel sem na mapo, ki sem jo verjetno nazadnje odprl še, ko sem bival v Študentskem naselju. Od tega je že hudo dolgo. V njej je bilo nekaj pol Letraseta z različnimi pisavami. Takrat sem mislil, da imam bogastvo, no, pa tega nisem nikoli več uporabil.

Mapa je šla včeraj v smeti.
. . .
Za razliko od žene, mi je težko, če kaj vržem v smeti. Pomeni, da se od predmeta dokončno ločim. Če prej naredim fotografijo, je vseeno malo lažje.

5 thoughts on “Letraset

  1. Oh, ne, tudi meni je kar malo hudo, ko vidim, da meceta skrivnostne stvari iz preteklosti stran. Upam, da si vsaj se kaksen A prececkal, preden si vrgel stran.

Vpiši komentar

