Zalotila sva ga pri delu

IMG_7127.jpgVčeraj sva ga videla parkiranega, danes pa sva ga zalotila pri delu. Že od dalec sva videla njegovo oranžno roko. Ni kaj, prava zverina. Jarek, ki ga je izkopal mi je nepredstavljivo velik.

Začel sem razmišljati o “neokrnjeni naravi”. Vsak človekov poseg v naravo ima posledice, v glavnem negativne. Tale graben mi že ni všeč.  Ne zdi se mi kot prijazen poseg.

Ampak prav vsemu pa se ne moremo izogniti. Nekateri posegi so mi celo všeč, recimo košnja jezera.

2 thoughts on “Zalotila sva ga pri delu

  1. Jezero je Se dolgo casa ostalo neokrnjeno kakor tudi narava. Na Nizozemskem so v 60 in 70 letih zravnali Vse potoke, ki jih Sedaj spet vijugajo

  2. Pingback: Jezero je spet polno | Fotodnevnik – ena na dan

Vpiši komentar

