Ni vzdržal

Kar je preveč, je preveč. In trideset let je bilo očitno too much.

Iz te serije sem imel kaka dva kartona vina. Če malo posplošim, sem odprl po eno steklenico na leto. Kakšno leto sem izpustil, verjetno pa jih je bilo nekaj, ko sem odprl po dve. Pač, vino je bilo tako, da bi ga družba še kako popila v enem samem večeru, pa se ne spodobi.

Do sedaj so vsi zamaški zdržali. Pri zadnji steklenici sem zamašek sicer dobil ven v enem kosu, bil pa je čisto premočen. Škoda.

2 thoughts on “Ni vzdržal

  1. Pingback: 1979 | Fotodnevnik – ena na dan

Vpiši komentar

