Luknja na vrtu

Na vrtu nama je počila vodovodna cev. To se je bilo že pred meseci, pa ni bilo “primernega vremena”, še manj pa volje, da bi problem rešil. Le ventil sem zaprl in tako zadevo enostavno a le začasno rešil. Vse od takrat pa sem imel pred očmi možne probleme, ki se bodo zagotovo pojavili pri odpravi napake.

Lotil sem se včeraj. Izkopal sem le za tri samokolnice materiala, pa sem že našel mesto, kjer je bila cev počena. Danes je vodovodar Gregor poškodovani del cevi zamenjal v eni uri po mojem klicu. Le še zasul sem luknjo in vrt je spet tak kot da se ni nič zgodilo.

Meni je pa odleglo.

One thought on “Luknja na vrtu

Vpiši komentar

