Palček skakalček . . .

… “na gumijasti klopci sedi in izprašuje kakšne barve imaš na sebi tudi ti”. Točno tako smo se igrali, ko smo bili še majhni. Uporabljali smo prav te besede s posebnim poudarkom na “tudi ti”, ki jih je bilo potrebno izreči zelo počasi in skoraj slovesno. Sedaj menda pravijo, da palček skakalček sedi na veji.
. . .
Ko sem bil majhen in mi je bilo to zelo pomembno, sem ugibal, kako je tak palček izgledal in zakaj je sedel ravno na gumijasti klopci. Ker je skakalček je najbrž hudomušen.

Ko sem urejal fotografije iz Londona in sem prišel do te, sem mi je takoj posvetilo, kakšen naj bi bil palček skakalček.

2 thoughts on “Palček skakalček . . .

Vpiši komentar

