Kosilo na vrtu

Letošnji marec je bil v znamenju kosil, ki sva jih pripravila na vrtu. Tam je postavljen vsestransko uporaben kamin, ki pa ga je že malo načel čas. V intenzivni uporabi je že precej več kot dvajset let, pa se še ni naveličal. Le sem in tja mu odpade kakšen kos betona. Nekaj časa bo še uporaben.

Težko bi preštel, kolikokrat sva ga letos že zakurila.
. . .
Ravno sem fotografiral, ko se je stegnila čezme in na vilice napičila eno gobico. Mislil sem, da mi je pokvarila posnetek. Pri pregledovanju fotografij sem ugotovil, da je to najboljši posnetek v seriji, saj je to naredila pravi trenutek in nabodla ravno pravo gobico.

Vpiši komentar

