Kako smo fotografirali

. . .
Za fotografiranje starih oblačil sem imel več kot teden dni časa, da sem lahko razmišljal, kako bi jih najbolj primerno postavil.

Prva misel je bila, da bi jih razprostrl po mizi in se osredotočil na posamezne detajle. Pa sem se spomnil, da mi še nobeno oblačilo ni bilo všeč, če je ležalo vodoravno razprostrto. Torej, tako ne bo šlo.

Bolje bi jih bilo slikati na obešalniku. Tako bi blago padalo in s primerno svetlobo bi se pokazale gubice in podrobnosti. Pa tudi to misel sem kmalu opustil.

Najbolje bi bilo obleči šiviljsko ali izložbeno lutko. Le na ta način bi bila obleka v takšni obliki, kot bi jo rad videl. Pa so mi rekli, da do lutke ni mogoče dobiti. Pomislil sem, da bomo oblekli kar eno od prisotnih.

Kljub skrbem se je dobro izšlo. Z oblekami so prinesli tudi lutko in res so oblačila na lutki pokazala čisto drugačna, kot na obešalniku.

Kraj fotografiranja mi ni bil znan vnaprej.  Za rezervo sem imel seboj fleše, ki pa jih ni bilo treba uporabiti. Na kraj, kjer smo fotografirali, je bila čudovita naravna svetloba, ravno pravšnja za portrete in oblačila.

One thought on “Kako smo fotografirali

Vpiši komentar

