O groza

p9258872Saj si predstavljate, kako sem se počutil, ko sem v naglici zaklepal vrata, pa mi je v roki ostal samo del ključa.

Odpravljala sva se na polhanje, malo sva mogoče že zamujala, pa sem na hitro zaklenil vhodna vrata. Trajalo je le kako sekundo, da so me spreletele vse možne težave, ki so se tako nepričakovano najavile. Že sem videl, kako bo ta sobotni večer velik gasilski avto utripal pred našo hišo.

Zadnje upanje je bilo, da se ključavnica še ni zaklenila. Ne, hiša je bila zaklenjena. S koščom ključa v roki sem stal pred zaklenjeno hišo, ključavica pa je bila zabasana z ostankom ključa. Celo izvijači so bili vsi v hiši.

Na srečo se je ključavnica s tem ključem tako gladko zaklepala, da sem jo lahko obrnil skupaj z ostankom ključa. Ko pa so bila vrata odprta, sem z nasprotne strani porinil odlomljeni del ven.

Groza, kaj vse bi se lahko zgodilo. Na srečo je vse skupaj trajalo le tri, štiri minute.
. . .
Fotografijo sem napravil za spomin na ta dogodek.

6 thoughts on “O groza

  1. Aluminij ni za ključe!
    Podobno se mi je zgodilo s ključem stoenke. Mimogrede: za ta avto sem imel pet (5) ključev; vse kar se je zaklepalo, je imelo svojega. In ko se eden od njih zlomi, sledi vrtanje, žaganje, piljenje…

Vpiši komentar

