Žabice

IMG_4463Na Javorniku in ob jezeru je ta letni čas vsako leto vse polno žabic, ki niso večje od centimetra.

Prvič sem jo videl s kotičkom očesa, ko se je premaknila. Pogledal sem jo in ugotovil, da jih je po cesti vse polno. Pomislil sem, da se mi prikazujejo namesto belih mišk. Po cesti jih je bilo toliko, da se jim s kolesom nisem mogel izogibati.

Ni jo bilo enostavno fotografirati. Po več ponesrečenih poskusih sem ugotovil, da žabice najprej trikrat skočijo, potem pa za trenutek ustavijo. In pri tej pavzi sem jo slikal.

Vpiši komentar

