11. Noujorški tek in pohod 2016 (4)

IMG_8012

Ne zgodi se mi ravno pogosto, da katero od fotogafij izgubim. Tokrat jih nisem izgubil, ampak sem nanje pozabil. Šele pri zadnjem pospravljanju po telefonu sem ugotovil, da so na njem fotografije, ki sem jih z njim napravil na 11. Noujorškem teku v aprilu.

S telefonom sem napravil nekaj posnetkov na prvi in drugi okrepčevalnici na transi 11. Noujorškega teka v Begunjah.

No, fotografije se niso ravno izgubile, akutalne pa tudi niso več. Ker pa je bilo na njih veliko udeležencev teka in pohoda, sem jih vseeno pripravil.

 

tek2

Kliki za fotozgodbo

Vpiši komentar

