Lastovka

IMG_7279Božo sem vprašal, če greva drsat na jezero. Bal sem se, da bo pritrdila in točno to se je zgodilo.

Obula sva drsalke in počutila sva se kot prvič. Prav nobenega občutka za ravnotežje nama ni ostalo. Sprva sva ugotovila, da sva nazadnje bila na drsalkah pred desetimi leti, potem sva to popravila na 18 let, sedaj pa sem vedno bolj prepričan, da je minilo že dvajset let.

Drsati sem se naučil šele v študentskih letih. Potem sem nekaj let bil na drsanje čisto nor. Sedaj pa sem že nekaj let razmišljal, da verjetno ne bom na ledu nikoli več. Lahko si predstavljate, kako sem bil po včerajšnjem dnevu zadovoljen.
. . .
Bila sva čisto trda, to bi bilo videti tudi na posnetku. Slika sence tega ne pokaže. Tudi lastovka ni bila prava.

No, kakšno uro pozneje je bilo že za spoznanje bolje.

2 thoughts on “Lastovka

  1. Pingback: Na jezeru je led | Fotodnevnik – ena na dan

Vpiši komentar

