Sok iz robid

This slideshow requires JavaScript.


Prijateljica Ivanka nama je prinesla darilo – steklenico soka iz robid, ki jih je pridelala doma in spremenila v sok. Seveda sem ga poskusil.

Okus me je takoj spomnil na poletje 1959 ali 1960. V Rakovem Škocjanu, kjer je sedaj hotel, je bila takrat le jasa in temelji stare italijanske kasarne. Taborniki iz Zemuna so na jasi imeli tabor, mene pa je oče pustil pri njih za dva ali tri dni.

Imeli so nekakšen koncentriran malinovec, ki je bil pakiran v plastičnih vrečkah po eno porcijo, približno takšnih, kot je sladkor za kavo. Bil je odličen, pod šotori smo ga v dežju čisto počasi cuzali skozi luknjico, ki smo jo naredili v vogalček vrečke.

Tisti okus je bil sanjski, dobro sem si ga zapomnil, vendar ga nisem nikoli več okusil – 55 let. Pa sem ga iskal. Celo podobne vrečke sem še videl, a okus ni bil isti. Šele sedaj pa sem ugotovil, da ni bil malinovec ampak robidovec.
. . .
No, okusa pa še ne znam fotografirati.

One thought on “Sok iz robid

Vpiši komentar

