Audrey Hepburn

P9146328Vsakič, ko sva v Londonu, zagotovo obiščeva vsaj Portrait Gallery. Vedno je kakšna posebna razstava, aktualna, tako do njihove stalne zbirke sploh še nisva še prišla.

Ob zadnjem obisku Londona je bila tam razstava portretov Audrey Hepburn. Da jo bom obiskal, sem vedel že vsaj pol leta. Veliko razstavljenih fotografij sem že poznal, presenetile pa so me, kako kvalitetno so bile natisnjene ali razvite. Ni veliko priložnosti, da bi videl fotografije, ki jih je razvil kakšen od velikih fotografov.
. . .
Na razstavah v The Portrait Gallery je fotografiranje še vedno prepovedano. Pa saj je prav, razstava je, da si si jo ogledaš, ne pa da se izogibaš fotografom.

Vseeno sem za dnevnik hotel napraviti eno fotografijo. Pri vhodu je bil pano, ki je vabil na razstavo. Bom pa tega slikal, sem si rekel. Figo. Ravno, ko sem izostril, sta se pred pano nalimala dva tipa in začela klepetati. Nekaj časa sem čakal, potem pa sem ugotovil, da bo pano skupaj z njima še boljši.

One thought on “Audrey Hepburn

Vpiši komentar

