Rok trajanja

P9035370

Jabolka z rokom trajanja do 7. septembra. Obrana so bila tako zelena in tako trda so, da bi po mojih izkušnjah lahko držala vsaj do božiča.

Na živilih je označen rok trajanja, kar razumem kot datum, do katerega so živila užitna, po tem roku pa jih je prepovedano prodajati. Torej niso več primerna za prodajo in posledično – uživanje. Za različne vrste živil so s predpisi določeni različni roki uporabe. To je za zaščito kupcev, da jim trgovina ne podtakne pokvarjene hrane. Tako razumem jaz, nisem kaj več raziskoval.

Do tu vse v redu. V Londonu  je v trgovini skoraj čisto vsa hrana pakirana. Tudi jabolka. Na embalaži me je zbodel rok uporabe. To me je presenetilo in nekoliko vznemirilo. Rok uporabe je bil tudi na paketu krompirja. Smešno, da je rok uporabe pakiranega krompira vsega teden dni? Pri nas krompir jemo, dokler ni na voljo dovolj novega krompirja, torej eno leto. Za nekatere jedi (krompirjevi svaljki) je zapovedan star krompir.  Pri jabolkih je pri nas rok uporabe, dokler jih ne pojemo ali ne zgnijejo. Nikoli ne bi pogledal na številko, če so še užitna. Bolj zaupam svojim očem.

Pa nismo vsi taki. Mlajši so zelo občutljivi na rok uporabe. Ne uspem jim dopovedati, da ni mogoče, da je hrana nekaj tednov sveža, potem pa čez noč postane neužitna.
. . .
Rok uporabe za jabolka in kormpir me vznemirja tako, da sem ga kar fotografiral.

P9035369

Letošnji krompir je uporaben le do 4. septembra. Pa potem? Kako naj v treh dneh porabim 5kg krompirja?

 

 

4 thoughts on “Rok trajanja

  1. Joj, krompir ne izgleda prav apetitlih. Pri nas smo takega kuhali prašičem, sedaj pa kuram.Tudi meni so ti datumi malo smešni, ja pri mletem mesu,pa je rok kar mesec dni (vakumirano).

Vpiši komentar

