Covent Garden


Na poteh po svetu velikokrat naletim na ulične muzikante. Skoraj vsak mi je všeč. Tako se velikokrat ustavim in jih poslušam.

Priznam, da sem se že večkrat zarekel, da se z videom ne bom ukvarjal. Odkar pa imam v fotoaparatu stabilizacijo, lahko naredim netresoč video. In ulični muzikanti, posneti tudi zvočno, so na videu neprimerno bolj živi, kot na še tako dobrih fotografijah. Sem že razmišljal, da bi na tej strani predstavil vsakega uličnega muzikanta, ki ga posnamem. Pa najbrž ne bo šlo, jih je preveč.

V Londonu sva bila že sredi aprila. Na Covent Garden sem videl muzikanta, ki se mi je zdel nekako znan. Doma sem pobrskal po arhivu fotografij in ga našel. Skoraj na istem mestu sem ga videl pred osmimi leti.

Klikni za fotozgodbo

Klikni za fotozgodbo

Vpiši komentar

