Wi-fi

IMG_2975Včasih sem bil na kolesarjenju zadovoljen, če sem imel s seboj zemljevid. Pa sem postal bolj zahteven. Kmalu sem potreboval še GPS, da sem lažje našel skrite poti. Nepogrešljiv je postal še telefon. Služi je za spremljanje vremenske napovedi, SMS sporočila, nujna elektronska sporočila, iskanje cilja in druge informacije.

V tujini vse to ne zadošča. Telefon je čisto neuporaben, saj je povezava telefona do interneta predraga. Ampak brez pa spet ne gre. Zato so dobrodošle točke, kjer je prost dostop do wi-fi povezave in s tem do interneta. Hitro sva ugotovila, kje se lahko brezplačno poveževa.

Ena od takšnih točk je tudi Apple trgovina. Ta v mestecu Tilburg na Nizozemskem se je imenovala iCentre. Signal je bil dovolj močen, da pred trgovino ni bilo treba niti s kolesa.
. . .
Povezal sem se jaz, ne Boža. Ampak tudi slikal sem jaz, tako je Boža na sliki.

 

Vpiši komentar

