Lesen strop

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Pri nas je še kar nekaj cerkva, kjer se je ohranil lesen, kasetiran strop s poslikavami. Ne vem, kje vse so, sam sem si ogledal le cerkve v Dolenjem Jezeru, Nadlesku in na Bloški polici. Če se prav spomnim, naj bi bile takšne še na Bločicah, Martinjaku in na Gorenjem Jezeru.

Na stropu je toliko risb, da si jih zagotovo nihče ne ogleda v celoti.
. . .
V Dolenje Jezero sem se podal, da bi fotografiral le eno od podob. Strop me je tako prevzel, da sem detajlno fotografiral kar cel strop. Doma sem ugotovil, da je tudi nekaj napisov, ki pa sem jih tam spregledal.

Fotografije so čakale več kot dva meseca, da sem jih obdelal. Ta, ki sem jo objavil danes, je le ena od njih. Vseh je več kot sto.

Vpiši komentar

