Spet marelice na žaru

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Spet sem si zaželel marelic na žaru. Recept sem malo spremenil, nekaj izkušenj sem dobil zadnjič: dodal sem čisto malo maščobe, med pa sem nadomestil s sladkorjem. Predvsem pa sem poskrbel za posodico, ki preprečuje, da bi se sladkor žgal na kamniti plošči.

Rezultat je bil še boljši od zadnjič.
. . .
Tudi glede fotografije sem se poboljšal. Tokrat sem se pravi čas spomnil, da sem za ozadje zajel plamene.

One thought on “Spet marelice na žaru

  1. Pingback: Kosilo na vrtu | Fotodnevnik – ena na dan

Vpiši komentar

