Marelice na žaru

OLYMPUS DIGITAL CAMERANaš “roštilj” je že precej “skozi dal”. Postavili smo ga pred več kot dvajsetimi leti in od takrat nas je neštetokrat nahranil. Sedaj pa je potreben obnove ali celo zamenjave Ko  pregledujem različne variante, kako bi ga obdržali na vrtu še nekaj let, sem se spomnil, da sem ob nakupu dobil tudi navodila. Halo, da me bo kdo učil, kako se peče na “roštilju”! Pa sem takrat navodila vseeno pregledal. Tam je pisalo, da se na žaru pečejo tudi bučke, melancani, paradižniki in še kakšna zelenjava. Do takrat se je pri nas in daleč naokoli peklo samo meso. Poskusil sem in takrat prvič jedel zelenjavo na žaru. Pri nas takrat tega še ni bilo. Spomnil pa sem se istih navodil, da se na žaru lahko peče tudi sadje. Tega vse do danes doma še nisva poskusila, pa se kar obnese. . . .

3 thoughts on “Marelice na žaru

  1. Pingback: Spet marelice na žaru | Fotodnevnik – ena na dan

Vpiši komentar

