Turška lilija

IMG_2722-2Turška lilija je ena od treh lilij, ki rastejo pri nas. Vidim jo precej poredko.

V petek pa je bilo drugače. S kolesi sva bila na mestu, kjer sem že več let videval to lepo rožico. Tokrat sva malo bolje pogledala. Na površini kakšnih 20mx20m sem naštel 70 primerkov. Ker jih je veliko že odcvetelo, pri štetju pa nisva bila ravno natančna, jih je bilo verjetno več kot 100.
. . .
Ta fotografija je z malega fotoaparatka. Slikal sem tudi s telefonom, da sem shranil natančno koordinato.

2 thoughts on “Turška lilija

  1. Jaz pa sem včeraj ob vstopu v Ločico zagledala beli oz. roza naprstec, (ne rdeči, ki je strupeno-zdravilen), za katerega ne vem ali sem ga v Sloveniji sploh že kdaj videla v naravi. Res lepo presenečenje! Rumenega sem že videvala, tega pa še ne. Sprašujem se, ali ni morda zašel tja s kakega vrta. Zdel se mi je pravo malo čudo.

  2. Pingback: Brstična lilija | Fotodnevnik – ena na dan

Vpiši komentar

