Nova jama?

IMG_2677Na cesti, ki vodi od razgledne točke na zahodni strani jezera, mimo Šujce v Rakov Škocjan, sem dolgo opazoval luknjo v tleh, ki je bila le dober meter od cestišča. Domišlija mi ni dala miru. Kam neki vodi ta kraška luknja? Vhod ni bil dovolj velik niti, da bi bilo vanjo videti. Sem pa vanjo večkrat metal kamenčke in poskušal ugotoviti, kako je globoka.

Pred kratkim sva spet kolesarila mimo. Takoj sem opazil spremembo. Vhod je nekdo razširil. Izkopano kamenje je zložil desno od vhoda, luknjo pa zavaroval z vejami, da kakšna neroda ne bi padla vanjo.

Domišlija mi je šele sedaj dobila krila – kdo je razširil vhod, zakaj, kako velika luknja je, kam vodi, se povezuje s kakšno drugo jamo….?
. . .
Jamska fotografija? Hm, takoj mi pred oči pride nekaj odličnih fotografij, ki sem jih videl zadnje čase.

Vpiši komentar

