Vrt – travnik

Na Chelsea Flower Show v Londonu je bil tole eden od zmagovalnih vrtov. Poznal sem veliko rastlinic, saj so pri nas prav takšne na rahlo močvirnatih travniki – pred košnjo.

Najprej sem mislil, da jim je na razstavišču ostalo nekaj neurejenega prostora. Izgledalo je, kot da je vrt tam od vedno, a pripravili so ga prav za to razstavo. Natančneje sem si ga ogledal šele kasneje, ko sem ugotovil, da je nagrajen. Verjetno ni bilo najbolj enostavno niti poceni, da so ustvarili takšen vrt sredi Londona – na asfaltu ali betonu razstavišča.
. . .
Kar zmeden sem bil. Nisem vedel, kako bi to fotografiral. Doma sem takšne travnike slikal le, če so bili precej bolj slikoviti od tega v Londonu. Najbrž bo vnaprej drugače.

5 thoughts on “Vrt – travnik

  1. Lahko zacnes kar na Blocicah pri Johnu. Veliko vec razlicnosti kot na tej sliki. Jaz bi ocenila vec kot 200 razlicnih zivljenj (rastline in zuzelke) na m2. Uradno jih je 180. Na Nizozemskem pa 80…

    • Nisem hotel utrujati, zdaj ko pa tudi ti izzivaš, se ne morem več premagati:
      “A je res treba v London letet gledat tisto revščino, ko pa imamo samo streljaj proč tako bogastvo?”
      Hecam se.
      Seveda je treba videti kako zna človek vse lepo skombinirati, narava pa kar nameče vse brez kakršnega koli reda in smisla za količino.

      • Ne vem zakaj me je comp določil za anonimneža.
        Ne maram jih.

Vpiši komentar

