Strop

OLYMPUS DIGITAL CAMERA V cerkvi v Dolenjem Jezeru je zanimivo poslikan strop. Večkrat sem ga že videl, a nikoli ni bilo dovolj časa, da bi si ga ogledal v celoti.
. . .
Pred kratkim sem dobil nalogo, da ga fotografiram. Nisem vedel, na kakšne težave bom naletel, zato sem seboj vzel dodatno razsvetljavo. Zelo prav je prišla. Poslikal sem vse slike, ki so na kasetiranem stropu.

Šele kasneje sem ugotovil, da bi bilo bolje, da bi jih fotografiral skupaj z okvirji. Tako kot je to na tej fotografiji.

2 thoughts on “Strop

  1. Pingback: Fotodnevnik – ena na dan

Vpiši komentar

