Lestenec z Javornikov

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Pred dobrim tednom sem v cerkvi v Dolenjem Jezeru fotografiral strop. Nenavadno zanimiv pa je tam tudi lestenec. Povedali so mi, da so ga naredili v glažuti na Javorniku.

Zanimivo se mi zdi, da je bilo v naših krajih delujoče steklarstvo, česar danes ni prav nič čutiti.
. . .
Lestenec bi najraje fotografiral tako, da bi bilo ozadje za njim neostro. Žal je predaleč, da bi takšen efekt lahko dosegel z objektivom, ki sem ga imel seboj. Tudi s teleobjektivom verjetno to ni mogoče, ker se ni mogoče dovolj oddaljiti.

Da dovolj izstopa od ozadja, sem si pomagal tako, da sem lestenec dodatno osvetlil. Tako je ozadje postalo temnejše.

3 thoughts on “Lestenec z Javornikov

Vpiši komentar

