Knjige

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
. . .
Dobil sem povabilo, da sem v Narodnem muzeju v Ljubljani fotografiral nekaj strani v zelo, zelo starih knjigah. Skeniranje ni bilo primerno. Moram priznati, da sem imel tremo in sem se zares pripravljal. Na internetu, pa tudi pri bolj izkušenih znancih sem poizvedoval, kakšne težave lahko pričakujem.

Pa ni bilo hudega, saj nisem čisto brez izkušenj. Fotografiral sem veliko knjig pa tudi pri fotografiranju našitkov sem preizkusil različne pristope.

Vpiši komentar

