Sodelavec strani Stareslike, g. Karel Rustja, me je usmeril, da lahko kakšen posnetek naredim tudi na železnici.
Upošteval sem njegov nasvet in dvakrat po kakšno uro preživel ob železniških tirih. Dovolj je bilo, da sem zaslutil, kako neobvladljivo kompleksen sistem je to.
. . .
Posnetkov je nastalo precej več, kot sem pričakoval. Delček teh sem zbral v tej zgodbi:
O, to je pa ogromno dela, ni čudno, da vlaki zamujajo. No, saj ne vem če res. 🙂
Všeč mi jeVšeč mi je
G. Karel Rustja je neizčrpen vir. Ko je videl fotografije, je poslal še naslednje podatke:
Všeč mi jeVšeč mi je
Ja, kar zanimivo je gledati, kaj vse se dogaja. Preden vlak odpelje, pride zelo pomemben mozakar s pisarne, si nadene kapo, dvigne znak, mogoce tudi zapiska in vlak odpelje. Ne vem tocno, kaksno funkcijo ima. Mogoce da signal masinistu, da so vsi ljudje pospravljeni in da lahko odpelje…ne vem. To nalogo ima pri nas sprevodnik. Postaje so ze zdavnaj izginile. Karte kupis na avtomatu, drugace pa zmrzujes zunaj, ko cakas na vlak. Tudi stranisc ni…se Dixija ne postavijo. Ampak, ko se clovek na to navadi, sploh ne ve, da kaj manjka. Dokler ne prides v Slovenijo…sicer se tudi tam kart ne kupi vec na postaji, ampak lahko kar pri sprevodniku…luksus!
Uzivajte v teh razvadah!
Všeč mi jeVšeč mi je