Napačno letališče

OLYMPUS DIGITAL CAMERAPrav nič prijetno ni, ko v zimskem večeru letalo pristane na drugem letališču, kot piše na letalski vozovnici. Avtomobil, s katerim sva se nameravala peljati domov je bil tako parkiran nekaj deset kilometrov stran.

Saj so poskrbeli za prevoz z avtobusom na letališče, kjer bi letalo moralo pristati. Vseeno se je načrt sesul, domov sva prišla tri ure kasneje.

Naju so za preusmeritev letala po zvočniku vsaj obvestili. Tina pa se je pred dvema letoma na neznanem letališču znašla brez opozorila. Ni ji preostalo drugega, kot da je šla na prvo okence in vprašala: “Katero letališče pa je to?”
. . .
No in kako naj to zgodbo fotografiram? Ah, en posnetek sem napravil z avtobusa, ki naju je peljal na pravo letališče.

One thought on “Napačno letališče

  1. Tude meni se je zgodilo nekaj podobnega. Pred priblizno 6 leti sem pristala na letaliscu v Trevizu. No ime letalisce si ni ravno zasluzilo. Vse se je degajalo v nekem hangarju, garazi za avione. Po 2 tednih sem se vracala. Zima, mraz, iz Mestre sem sla z avtobusom v Trevizo. Sipe v avtobusu so bile zarosene in bilo je ze malo mracno, ko smo prisli v Treviso. Vsaj mislila sem, da sem tam. Ko izstopim iz avtobusa, sem bila cisto nekle drugje! Najprej sem pomislila, da sem se vsedla v napacen avtobus in da sem na Morco Polo. Vsa panicna vprasam, kje sem in izvem, da sem v Trevizu. Kje pa je hangar? Ni bil vec potreben, ker so odprli novo letalisce…

Vpiši komentar

