BBC 2014

OLYMPUS DIGITAL CAMERAVsako leto greva na prednovoletni koncert Big Band Cerknica, če sva le doma. Ta vrsta glasbe mi je všeč še iz študentskih let, ko je bil vsem drugim bolj všeč rock, country in podobna glasba. To so bili časi, ko se je pojavil HiFi in nič mi ni zvenelo bolje, kot velik orkester. Spomnim se, da sem bil čisto zmešan, tako lepo je bilo, ko sem to vrsto glasbe slišal po slušalkah ob kupovanju prvega HiFi kasetofona. Tudi demon disketa, ki je prišla z njim, je imela glasbo te vrste. Dolga leta mi je bila za referenco dobrega zvoka.

Letošnji koncert BBC je bil drugačen, ne tak, kot prejšnja leta. Bolj je bil v znamenju gostov.
. . .
Sem že mislil, da ne bom napravil nobenega posnetka. Potem pa me je megla na odru in snopi reflektorjev le prepričali in takoj je bilo nekaj manj kot 100 fotografij. Pa pravega objektiva sploh nisem imel seboj.

3 thoughts on “BBC 2014

Vpiši komentar

