Milton House

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ime Milton sem uporabljal kot svoj nik v časih, ko internet še ni bil tako nekaj vsakdanjega, kot je danes. Kmalu sem ugotovil, da ga pri novih registracijah ne morem uporabljati, saj je bil skoraj pri vsakem poskusu registracije že zaseden.

Je pa zelo primeren, ker vsebuje prve črke mojega imena in priimka. A kaj, ko je v svetu tako pogost, da ga lahko uporabljam le v domovini. S tem imenom sta menda v Avstraliji celo dve mesti.

Vseeno pa so moje oči na ime Milton bolj občutljive. Najbrž sem zato v Londonu opazil to hišo.
. . .
Slikanje ponoči? Ni več problema. Sedaj se ne spomnim, da bi kakšen nočen posnetek naredil v časih, ko sem fotografiral še na film.

4 thoughts on “Milton House

Vpiši komentar

