Jesen

IMG_1362Najbrž so zadnji letošnji dnevi, ko še lahko kolesariva. Če se primerno oblečeva, kar nama ne uspe vsakič, lahko na kolesu preživiva dovolj časa, da se utrudiva. Ko se bo ohladilo še za nekaj stopinj, naju bo želja za kolesarjenjem minila. Bova začela pa s sprehodi.

Pred leti sem kolesaril tudi, ko so bile temperature nekaj stopinj pod ničlo. Ne vem, če se temu reče še reče kolesarjenje. Zdržal sem kakšno uro, potem pa sem se hitro umaknil v kakšno gostilno, da sem se s čajem ogrel. Najbolj je zeblo v noge. Vse ostale dele telesa sem lahko zakril, recepta, da bi noge ostale tople, pa še nisem našel.
. . .
Jezero ima sedaj res takšno toplo barvo.

Vpiši komentar

