Psiha

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
. . .
Za Stareslike sem fotografiral star kos pohištva, ki smo ji rekli psiha. Malo bolj sem se potrudil, saj je bilo že vnaprej jasno, da ne bo prav enostavno:
– psiho sem v kleti pririnil do nabližje stene, ki sem jo lahko naredil prazno. Res je bilo treba umakniti nekaj preprog, klop, slike… a vsega tega na sliki ni videti. Le ploščice nekako ne sodijo k psihi, ki je kos pohištva za v spalnico.
– v kleti je bilo pretemno, da bi lahko napravil primeren posnetek, pa še osvetlitev ni bila ravno takšna, kot bi si jo želel. Zato sem uporabil dve fotografski LED luči s po 300 ledicami. Prva je bila desno od fotoaparata precej visoko s hladno svetlobo, kot glavna luč. Druga je bila bliže, tudi desno, a niže, s toplo svetlobo. Luči sem kar precej premikal, da sem se izognil odsevom v ogledalu in na stekleni steni, ki je vidna v ogledalu. Uspelo mi je, da je psiha na fotografiji plastična, ima globino.
– poseben problem je bil, ker ima psiha veliko ogledalo. In v tem ogledalu nisem hotel biti jaz, kako jo fotografiram, še manj pa kletni nered. Ta nered sem s premikanjem predmetov, da sem spraznil vse pred steno, samo še povečal. Edina možnost je bila, da sem slikal pod kotom a kaj, ko je ogledalu videti tuš kabino. S Photoshopom sem zbrisal tuš, da ja nebi kdo pomislil, da sem psiho slikal v kopalnici.
– zaradi fotografiranja pod kotom sem psiho nekoliko zasukal in odmaknil od stene, kar ni najlepše. Ker so ploščice pod naklonom, da lahko morebitna voda odteče v odtok, psiha nekoliko stoji postrani. Ker sem jo poravnal z robom fotografije, vertikale v ogledalu niso več navpične.

Vseeno sem z rezultatom zadovoljen, še posebno všeč mi je osvetlitev z lučmi. Z dvema flešema bi le z mnogimi poskusi lahko naredil nekaj podobnega.

One thought on “Psiha

Vpiši komentar

