Orjaška goba

IMG_4350
“Uau, kaj pa je tisto v gozdu, saj ne more biti. Izgleda kot goba je je prej podobno nekemu velikemu, zmečkanemu kartonu”. Tako sem pomislil, ko sem med kolesarjenjem v Škocjanu s kotičkom očesa zagledal veliko rumeno kopico. Vseeno sem ustavil, obrnil in si zadevo ogledal.

Izkazalo se je, da gre res za gobo. Bila je neke vrste parkeljc, za gobe se ze nekaj desetletij ne zanimam preveč. Nevsakdanja je bila velikost. Velika je bila nekaj manj od metra, visoka pa več kot dvajset centimetrov. Če bi mi jo kdo opisal, bi rekel: “Ta je pa lovska!”
. . .
Kot nalašč sem bil brez fotoaparata. Za silo je šlo s telefonom, a pozabil sem na fotografiranje detajlov.

Vpiši komentar

