Vžigalice

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Prijateljica je pri teti našla cel zavitek starih vžigalic. Škatlice so še lesene, iz furnirja. Spominjam se, da se je ta furnir lepo odkrhnil in tako je bil zobotrebec vedno pri roki. Odlomil sem si lahko pravo velikost glede na velikost špranje med zobmi. To so bili najboljši zobotrebci.

Na vsaki škatlici je bil obvezen napis “50 DRVACA”, ki me je begal vse od takrat, ko sem se naučil brati. Še danes mi je čuden. Kaj res niso mogli najti lepše besede!

Se kdo spomni, kdaj so cenene papirnate škatlice za vžigalice zamenjale lesene? Po zamenjavi sem dolgo pogrešal zobotrebce.
. . .
Po dolgem času sem napravil en posnetek s flešem. Fotoapart, ki ga sedaj največ uporabljam, je brez fleša. Zato moram po njega vsaj v prvo nadstropje, pa se mi največkrat ne da.

One thought on “Vžigalice

  1. Zdi se mi, kot da se prav spomnim slikce. HE Jablanica na Neretvi. Menda je bila zagnana leta 1955. Ampak vžigalice so se valjale okrog še dolgo potem. Ni bilo malo zbirateljev teh škatlic med nami. Ja, tudi zobotrebca se spomnim. Ko sem imel plinskega Ronsona, sem prav pogrešal to večuporabnost.

Vpiši komentar

