Selfridges Food

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
V Londonu sta dve trgovini, ki jima ni para. To sta Harrods in Selfridges. Vsakič, ko sem v Londonu eno od teh obiščem. Pa tja ne grem zato, da bi kaj kupil. Veliko bolj uživam, ko se naslajam ob njihovi ponudbi.

Pred kratkim sva šla v Selfridges. Je na Oxford Street in noge me vsakič kar same nesejo tja. Nima smisla, da bi našteval, kaj vse sem tam videl.
. . .
Le za ilustracijo služita ti dve fotografiji. V njihovem oddelku delikatese, kar ni ravno v vsaki veleblagovnici, sem naštel več kot 10 različnih sort paradižnika. Polico s čokolado imenujejo kar knjižnica, ker so urejenepo abecedi. V polici jih je zloženih nekaj sto vrst, od tega jih je kar 242, ki jih lahko kupite samo v Selfridges.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

6 thoughts on “Selfridges Food

  1. Meni bi se zmesalo ob taki ponudbi. Ze ce moram izbirati med 2 vrstama, se je tezko odlociti, kaj sele v knjiznici….

Vpiši komentar

