Muholiko mačje uho

IMG_0026
S kolesom sva se odpravila na kosilo v Logatec. Na pot sva se podala preko Brezij, Begunj in naprej čez Menišijo. Za prava imena predelov niti ne vem, ker smo jih poimenovali po svoje, ko smo tam redno kolesarili ali tekli.

Seveda sem sproti pregledal tudi rastišča orhidej iz prejšnjih let. Zdelo se mi je še malo zgodaj a še vsako leto sem jih zamudil, ker sem razmišljal podobno.

In res, na že znanem rastišču sva našla na dveh kvadratnih metrih kar deset primerkov orhideje, ki se ji uradno pravi muholiko mačje uho (Ophrys insectifera).

V naših koncih je ta vrsta divje orhideje razmeroma redka, sam sem potreboval kar nekaj let, preden sem našel prvo. Rastišča, kjer jih je na kupu toliko, pa so še bolj redka.
. . .
Bolje bi bilo, če bi imel seboj pravi fotoaparat. Ja, na kolo ga zaradi teže in velikosti jemljem vedno redkeje.

Vpiši komentar

