Fotoaparat sem pokvaril

MVI_7394-2
Groza! Odpeljala sva se na kolesarjenje v Italijo, vklopil sem fotoaparat in na zaslončku se je pokazalo samo pol slike. Senzor je šel v maloro! Fotoaparat je neuporaben.

Pa vseeno ni bilo tako hudo. Po nekaj žalostnih posnetkih sem le ugotovil, da se je zataknila ena od lamel, ki pokriva objektiv, ko je fotoaparat izključen.

Za silo je šlo. Z roko sem po vsakem vklopu lamelo previdno odstrl. Seveda se je kasneje nekajkrat zgodilo, da sem to pozabil in so bili posnetki zaradi tega neuporabni.

Izgleda, da ni najbolje, da nosim mali fotoaparat kar v denarnici. Eden od kovancev, ki jih je v denarnici vedno preveč, je lamelo fotoaparata zvil in tako poškodoval, da se zatika.

Počakal bom na konec praznikov, potem pa na servis.
. . .
Ha, ob pisanju tega prispevka sem ugotovil, da poškodovane lamele še nisem fotografiral.
IMG_7391

IMG_7396

3 thoughts on “Fotoaparat sem pokvaril

Vpiši komentar

