Ob zadnjem sneženju

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Od zadnjega sneženja je minilo že več kot tri tedne. Pri meni je ravno aktualno – urejam fotografije nočnega sprehoda.

Fotografije sem uporabil v zgodbi, ki sem jo pripravil z novim orodjem. Da, ko so slike pripravljene,  je za pripravo zgodbe dovolj dvajset minut. Ne verjamete? Zagotavljam! Sem meril.

Orodja za objave na spletu so vse boljša in enostavnejša. Tudi navodila za uporabo niso več potrebna. Boste lahko sami ugotovili, kako se fotografijo lahko pogleda na celem ekranu?

thumb

Klikni za zgodbo

7 thoughts on “Ob zadnjem sneženju

  1. Dobra zgodba, z Bredo sva jo uspela pogledati. Če je kaj novega, kar malo bolj počasi pritiskaš na tipkovnico.

  2. Hvala za te lepe posnetke. Moram reci, da sem se sprva ustrasila, da so svezi, saj pri meni na blokovskem vrtu ze cvetijo narcise. Na vrtu veleposlanistva so odcvetele hiacinte, sedaj pa se odpirajo prvi popki azeleje. Napovedujejo 12 stopinj v ponedeljek, danes pa sem ze videla prve ljudi v majicah brez rokavov (zunaj, da se razume). Ptici tudi ze kar lep cas pojejo budnice…Konec je zimskega spanja…Zame kar malo prehitro. Na sreco mi ni treba kositi trave…

    • Midva računava, da bo še mraz, letošnje smučanje sva izpustila samo zaradi vremena. Sedaj menda povsod dežuje ali pa je pretoplo. Upam, da bova lahko šla vsaj za nekaj dni.

Vpiši komentar

