Kolesarjev raj

Saj za nekatere stvari so tam čez lužo čudni, ampak v njigovhih kolesarskih trgovinah se pa počutim, kot da sem v raju.

Vsako od koles je za naše razmere drago, dodatna oprema pa je vrhunske kvalitete.

Tu sva si jih izposodila za celodnevno kolesarjenje. Stregel nama je ta dobrodušen prodajalec. Boži sem seveda moral pojasniti, da smo vsi kolesarji dobrodušni. Nekam čudno me je pogledala.

Hitro smo se ujeli. Povedal sem mu o svojem kolesarjenju po pikicah in o terenu pri nas. Pri njih gre vse na večje razdalje. Povedal mi je, da se je nekega dne usedel na kolo in se iz vzhodne odpeljal na zahodno obalo ZDA. Na internetu sem doma pogledal, koliko je to. Iz Bar Harbor do San Francisco je 5435 kilometrov.
. . .
Zadnje dni so tu sami prispevki o ZDA. Pač, šele sedaj sem uredil te fotografije. Vedno se vrine kaj bolj nujnega.

Vpiši komentar

