Fotografu na sledi


Skozi moje roke gre zadnji dve leti kar precej starih slik. Več kot vem o času, ljudeh, navadah, krajih, ki so na fotografijah, bolj zanimivo postaja.

Med drugim sem ugotovil, da je pred drugo svetovno vojno v naši okolici delovalo kar sedem fotografov. Glavni vir preživljanja je fotografija predstavljala le za dva, ostali so verjetno dobili plačilo za kakšen posebno dober portret le občasno.
. . .
Dolgo sem čakal, obisk kraja, kjer je delal, sem odlašal in odlašal. Nazadnje se je odločila Anita. Tako sem le prišel do fotografskega ateljeja, v katerem so nastale slike, ki jih obdelujem zadnji dve leti.

Prvič je bilo sonce premočno. Naslednji dan je bilo ‘lepo’ oblačno. Fotografije drugega dne so tako veliko boljše.

Vpiši komentar

