Royal Corregidor

Sandeman - Royal Corregidor

Pred kakimi petnajstimi leti sem iz službe prinesel domov zame dragoceno steklenico šerija.

Pedro Ximinez, Oloroso, Fino, ni dvoma, kateri je najslajši!

Pri ocenjevanju vinskih vzorcev v Ljubljani sem bil del računske službe, pa sem dobil steklenico in tisto, kar je v njej ostalo, ko je komisija vzorec že poskusila.

S tem vinom sem se nameraval sladkati nekaj dni, ko bi ga v fotelju prav počasi srkal npr. ob gledanju Dnevnika. Prav toplo mi je bilo že ob misli na užitke naslednjih nekaj dni.

Že prihodnji dan, ko sem prišel iz službe zaradi zadolžitev na ocenjevanju nekoliko bolj pozno, sem doma že od daleč zaslišal razposajene glasove na terasi. Tam sta se smejali Boža in soseda, pred njima pa je bila prazna steklenica Royal Corregidorja.

Dolga leta je bil potem ta dogodek predmet številnih pogovorov in beseda Sandeman je še sedaj znana vsem v okolici.

Ob decembrskem obisku v Jerezu, v Španiji, je bilo takoj jasno, katero klet bova obiskala. Zgodbo sem povedal tudi tam, ob degustaciji šerijev v Sandemanovi kleti, in s tem prislužil še dodaten – najboljši vzorec.
. . .
Fotografija potrjuje, da Royal Corregidor cenijo tudi pri Sandemanu. Polnijo ga v manjše steklenice od ostalih vin.

Vpiši komentar

