Dva dni po pikicah

Zgorina

Pred dobrimi trinajstimi leti sem si zadal za cilj, da bi v širšem našem območju prekolesaril vse poti in kolovoze, ki so bili takrat objavljeni v Atlasu Slovenije. Mislil sem, da bo dovolj za dve ali tri leta, pa sem se močno zmotil. Tudi sedaj mislim, da je še za dve ali tri leta, pa upam, da nisem tako v zmoti, kot takrat.

Odseke poti, ki jih še nisem prevozil, sem kmalu po začetku na zemljevidu označil s pikicami. Ni jih več veliko, so pa ostali samo še zahtevni odseki. Poti so izginile, v nekaj primerih pa je jasno, da jih tam sploh ni moglo biti. Prav vse “poti s pikicami”, ki so mi še ostale, so bodisi težko prevozne ali pa jih sploh več ni.

To je le eden od 30 zemljevidov področja, kjer kolesarim. Na tem je samo še 21 rdečih pikic, na celotnem območju, pa vsega skupaj približno 160.

Ta zemljevid sem na navadni papir natisnil še leta 2000. Videti je, koliko pikic je bilo takrat. Na kolesarjenju sem ga imel seboj neštetokrat, v vsakem vremenu. Pa je kar nekako zdržal teh 11 let. Še malo, pa bo odslužil.

3 thoughts on “Dva dni po pikicah

  1. Pingback: Pikice | Fotodnevnik – ena na dan

  2. Pingback: Še 4 | Fotodnevnik – ena na dan

  3. Pingback: Po pikicah | Fotodnevnik – ena na dan

Vpiši komentar

