Packi

Cvinger

Včeraj ni bil moj dan. Že res, da je bilo pomladansko sonce, da sva se iz službe vrnila podnevi in da sva šla hitro za kratko uro na kolo.

 

Ampak, na cesti do Dolenjega jezera, polno rolarjev, je motorist preizkušal končno hitrost svojega motorja. V vasi je obrnil in še enkrat nazaj proti Cerknici. Najbrž šteje samo povprečna hitrost v obe smeri.

Na parkirišču v Rešetu se je nekdo učil zavijati z ročno.

Nad Ušivo loko sva srečala avtomobil, ki je drvel vsaj 80 na uro. Zaradi naju dveh, kolesarjev, ni niti malo upočasnil.

Pri Cvingarju je najlepši pogled na jezero, od tam so najlepše fotografije. Tam se vedno ustavim in se čez ravnino razgledam proti Gorici. Tokrat me je tam pričakal kup svežih smeti.
. . .
Danes sprva nisem nameraval fotografirati, saj sva bila pozna. Lepo vreme me je shecalo, da sem se premislil. Pa še na smeti sva naletela. Sliki sem hotel dati naslov “prasci”, pa se menda ne spodobi.

11 thoughts on “Packi

  1. Grozljivo! Tu moram povedati, da podpiram davni Dragotov predlog o uvedbi rangerjev na področju Notranjskega parka! In prisilno delo: tri dni pucanja smeti na svoje stroške!

    • Res nekaterih posameznikov res ne morem razumet. Kjerkoli se pojaviš v naravi naletiš na kakšnega psihopata…

    • Želim si, da bi od besed prešlo k dejanjem. Drago kdaj začneš? Jaz sem že zdavnaj obupala!

  2. Jaz sploh ne razumem, zakaj bi kdo peljal tja, namesto v smetnjak. A je mogoce peljat na jezero kaj lazje?

  3. Če malo pogledaš po grmovju je še huje.
    Da ne govorim o divjanju s kros motorji – imajo prav progo v Rešetu!!! Nobeden nič…
    …Na Otoku kupi hlodov za vaško žago…. Šleparji med tednom od 6h zjutraj dalje divjajo pa makadamu…

    Ehh…

  4. Pingback: Packi (2) | Fotodnevnik – ena na dan

  5. Pingback: Svinjarije na Cvingerju ni več | Fotodnevnik – ena na dan

Vpiši komentar

