Smučanje brez gneče

Večina smučarjev na smučišču


Proge so bile odlično urejene, smučarjev pa skoraj nič. Prog v Nevegalu je nekaj kilometrov, na njih pa je mrgolelo le nekaj deset smučarjev. Skoraj vsi so govorili po cerkniško. Le tri fotografije so potrebne, da pokažem večino smučarjev, ki so smučali v ponedeljek. Pa še tako so nekateri prikazani po dvakrat ali celo trikrat.
. . .
Z majhnim fotoaparatkom sem lahko fotografiral čez cel dan. Kadar je bila svetloba ali motiv primeren, sem se zamudil le nekaj sekund, da sem ga potegnil iz žepa. Še rokavic nisem vedno snemal.

7 thoughts on “Smučanje brez gneče

  1. Tina, imaš prav. Se je že zgodilo, da so nam takšni, ki smo jih navdušili, zasedli apartmaje. Vendar smučišče za veliko večino ni dovolj atraktivno: ni bazena, ni dobrih hotelov, ni dobrih apartmajev, sedežnice so stare in brez ogrevanja, ni 196km prog, … Le kdo bi hotel smučati na majhnem, zabačenem, nemondenem smučišču! V resnici pa se za en teden na leto spremeni v napol privatno smučišče.
    Veš, ugotovil sem, da je cena smučarske karte usklajena z gužvo na smučišču – več kot je smučarjev, dražja je. To so pač sodobne zakonitosti: ponudba – povpraševanje.

    Všeč mi je

  2. Nevegal je Butično smučišče za pametne ljudi. Še sreča, da sem zraven. Kaj je lepšega, kot 200m pred tabo nikogar, prijatelje pa čutiš, čeprav jih trenutno ne vidiš…

    Všeč mi je

Vpiši komentar