Bukov gozd

Bukov gozd vedno dojemam kot neko gibanje

Veliko časa preživim v bukovih gozdovih. Očaran sem z lepoto, ko s po njih premikam. Debla se skrivajo, odkrivajo, gozd kar oživi. Leta sem se trudil, da bi ta čar zajel tudi s fotoaparatom, pa brez uspeha. Nisem še obupal. Še upam, da bom nekoč to lahko pokazal tudi na fotografiji.

Ugotovil sem, zakaj mi ni uspelo. Če se ustavim in pogledam samo z enim očesom, vsa čarobnost izgine.
. . .
Kako na fotografiji pokazati gibanje gozda, ki ga tolikokrat doživim? Tukaj je rezultat preizkušanja. Čas ekspozicije in premikanje fotoaparata morata biti usklajena in ravno pravšnja. Ni mi prav velikokrat uspelo. Verjetno bi z nekaj vaje lahko prišel do večjega deleža uspelih slik.

6 thoughts on “Bukov gozd

  1. Pa tako enostavno je. Že dolgo sem načrtoval nekaj podobnega, ko pa je prilika, se ne spomnim. Še kakšno bo treba narediti, manj kontrastno, bolj nežno.

  2. Mene spominja na zeleno preprogo trav v jezeru. Ko se uležeš na mekho jezersko dno, nad tabo pa se rahlo pozibavajo tršče, triroba ”kravina,”…
    Kako malo je potrebno, da se odpeljem na toplo!

  3. Dramatična in skrivnostna fotografija. Čeprav na videz preprosta, pa kaže fotka vso globino gozda. Zelo mi je všeč.

  4. Pingback: Abstraktno – ponovno | Fotodnevnik – ena na dan

Vpiši komentar

